Design

Arribatec identitet

Apriil Reklame har utviklet merkestrategi og visuell identitet til børsnoterte Arribatec.
Fra komplisert, til enkelt, One Solution.

Kunde: Arribatec

Oppgaven vi fikk var å skape større synergi for grupperingens merkevarer.
Vår innsikt- og researcharbeide viste at markedet oppfattet kunden som fragmentert og komplisert,
og at man ikke skjønte verdiforslaget. Vi staket derfor ut en ny forretningsstrategisk retning, og bygde et nytt merkeunivers.

Den røde tråden videre var et ønske om å gjøre det enklere for kundene å bruke alle tjenestene man tilbyr, alt på ett sted. 

Løsningen ble å samle alle frittstående selskaper inn i et nytt merkenavn og merkearkitektur; Arribatec.  
Fra fragmentert, komplisert og komplekst, til enkelt- One Solution.
En one stop shop for deres kunder.

Lyst til å jobbe sammen

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat om hvordan vi kan bistå din bedrift kreativt og strategisk.

Ta kontakt