Arbeid.

Vi lager ikke kommunikasjon til forbrukere, konsumenter eller mottakere, Vi kommuniserer med mennesker

Trafficking Friday

De fleste ofre for menneskehandel er kvinner og jenter. Med mål om sterkere innsats fra regjeringen, lanserte vi årets kanskje mørkeste kampanje på årets største handledag.

Les mer her

Trafficking Friday

De fleste ofre for menneskehandel er kvinner og jenter. Med mål om sterkere innsats fra regjeringen, lanserte vi årets kanskje mørkeste kampanje på årets største handledag.

Les mer her

Handle With I Don't Care

Strahl produserer glass som i praksis er uknuselige. For å gjøre potensielle kunder oppmerksomme på produktfordelen, demonstrerte vi den.

Les mer her

Handle With I Don't Care

Strahl produserer glass som i praksis er uknuselige. For å gjøre potensielle kunder oppmerksomme på produktfordelen, demonstrerte vi den.

Les mer her

Circle trening med Yngvar

Det er ikke så lett å bevege seg når man ferdes langs veien. Men det var før øvelser som ladelegg og luftlår ble funnet opp.

Les mer her

Circle trening med Yngvar

Det er ikke så lett å bevege seg når man ferdes langs veien. Men det var før øvelser som ladelegg og luftlår ble funnet opp.

Les mer her

Get a Room

The Well er den sterkeste merkevaren i Norge innen spa og velvære. Det langt færre vet, er at The Well også driver et stort hotell.

Les mer her

Get a Room

The Well er den sterkeste merkevaren i Norge innen spa og velvære. Det langt færre vet, er at The Well også driver et stort hotell.

Les mer her

NIO es8 Vinterkampanje

Opplev vinternorge med NIO ES8 i deres første globale vinterkampanje.

Les mer her

NIO es8 Vinterkampanje

Opplev vinternorge med NIO ES8 i deres første globale vinterkampanje.

Les mer her

Femisid

Hvert år blir flere hundre tusen kvinner og jenter drept som følge av kjønnsbasert vold. I Norge gjemmes disse drapene bak ord som «blind vold», «overfall» og «familietragedie». Vårt mål var derfor å få ordet femisid på agendaen og inn i den norske ordboken.

Les mer her

Femisid

Hvert år blir flere hundre tusen kvinner og jenter drept som følge av kjønnsbasert vold. I Norge gjemmes disse drapene bak ord som «blind vold», «overfall» og «familietragedie». Vårt mål var derfor å få ordet femisid på agendaen og inn i den norske ordboken.

Les mer her

Arribatec identitet

Apriil Reklame har utviklet merkestrategi og visuell identitet til børsnoterte Arribatec. Fra komplisert, til enkelt, One Solution.

Les mer her

Arribatec identitet

Apriil Reklame har utviklet merkestrategi og visuell identitet til børsnoterte Arribatec. Fra komplisert, til enkelt, One Solution.

Les mer her

The Well identitet

Apriil Reklame har utviklet den visuelle identiteten til The Well, den sterkeste merkevaren i Norge innen spa og velvære.

Les mer her

The Well identitet

Apriil Reklame har utviklet den visuelle identiteten til The Well, den sterkeste merkevaren i Norge innen spa og velvære.

Les mer her

Jaguar I-PACE 320

Kun en Jaguar kan være en Jaguar. 
Vi lagde Jaguars første helnorske kampanje.

Les mer her

Jaguar I-PACE 320

Kun en Jaguar kan være en Jaguar. 
Vi lagde Jaguars første helnorske kampanje.

Les mer her

Lyst til å jobbe sammen

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat om hvordan vi kan bistå din bedrift kreativt og strategisk.

Ta kontakt